Logo til Tandlægeklinik

Farsø Tandlæge klinik er en hyggelig virksomhed i det Nordjyske, ikke så langt fra vores egne rødder i Vesthimmerland. Da vi begyndte at lave denne opgave, vidste vi, at dét her var vigtigt, at vi fik udarbejdet et logo, som ville være præsentabelt for hele lokalsamfundet. Samtidigt var begge parter ved denne handel af jysk afstamning, og derfor gjorde det jo ikke noget for Farsø Tandlægeklinik, at man kunne få en logo design pris uden skjulte omkostninger og gebyrer. Ja, her hos os, var det klart at der kunne fås et logo i høj kvalitet uden meromkostninger uanset antallet af rettelser. På trods af denne tilfredshedsgaranti var de glade tandlæger hos Farsø Tandlæge klinik dog hurtigt tilfreds med deres nye firmalogo design, og det tog dem derfor ikke længe at erkende, at de her kunne få et logo i meget høj kvalitet til prisen, for hvad ellers kunne have været et billigt logo.

Det er det, vi her i Jylland kalder for en god handel. Vi arbejder hårdt på at forklare de kære Københavnere om det samme, så til de af jer, som læser med. Hos Logos Pokus sætter vi høj kvalitet til skarpe priser i højsædet for at drive forretning. Det gør vi ved at lægge vores på designet af logoet i stedet. Vi starter typisk enten direkte via e-mail eller gennem en indledende samtale med vores kunder. Herefter foregår den primært kommunikation over e-mail eller beskeder. Det betyder dagligt for os, at vi kan fokusere på at udarbejde logoer og læse kommunikationen med vores kunder, når vi har behov for det. Fra vores kunder har vi hørt, at det har været praktisk, for så kan de komme med feedback, når de har tid til det og ikke først den dag, hvor vi har booket et møde i kalenderen. Det skaber fleksibilitet for begge bager. Samtidigt kan vi bruge mere tid på det, som vi er bedst til, nemlig at designe logo designs til skarpe priser.

Ved starten af samarbejdet med Farsø Tandlæge Klinik fortalte de os, at de ønskede et firmalogo, som kunne repræsentere det virksomheden stod for. Det behøver ikke altid at være så komplekst. Folk kommer ind til tandlægen, de vil gerne føle sig i trygge hænder og samtidigt komme ud uden smerter og andre skavanker. Dette forløste sig i den smilende tand. Tanden skal symbolisere det væsentlige for kundeoplevelsen hos en tandlæge. Nemlig, at man går glad og smilende væk med sine hvide tænder. Vi kan vel alle relatere os lidt nervøst til tanken om at skulle et smut forbi tandlægen. Indtil videre har feedbacken omkring udarbejdelsen af logoet til virksomheden været god, og vi tror selv på, at den lille smilende tand bidrager positivt til oplevelsen, når man besøger tandlægeklinikken i Farsø.